En heldags-workshop där du får lära dig att skapa knivskarp och lönsam copy & content ...

Du har SÅ mycket värde att ge men kunden verkar inte haja varför de ska trycka på köpknappen...

Du ville ju få den där friheten när du satsade men nu börjar bristen på kunder att göra dig frustrerad, låst och less...

Inte så konstigt när du lägger enorma mängder tid på att skapa content som får nästan noll respons och som inte genererar tillräckligt många betalande kunder...

Träffsäker copy är entreprenörens starkaste vapen...när du vet hur du ska aktivera kundens köpbegär.

Ditt nya knivskarpa content är en blivande guldgruva

Under en enda optimerad heldag möts vi i grupp för att djupdyka i copy/content/sälj-mallarna som verkligen fungerar.

Den här dagen är ett destillat av de viktigaste kunskaperna inom sälj som jag samlat på mig som business coach och mentor.

Genom att ha coachat över +100 klienter vet jag vad som aktiverar den köpstarka kunden att ta ett snabbt och enkelt köpbeslut.

En enda dag kan ändra riktningen för hela din business...vad skulle det vara värt för dig att kunna plocka ut en hög lön varje månad?

Du får tillsammans med ett härligt gäng kvinnliga entreprenörer labba, samtala och mejsla fram din nya konverterande copy i ett utvecklande space!

Istället för att enbart konsumera ännu mer kunskap får du faktiskt utföra det du lär dig på plats. Så att du lämnar dagen med ett knivskarpt och lönsamt material som kan sjösättas direkt!


Sara Andersson

PhD, Managementkonsult
& Coach
 @sarabeandersson

 "Gör dig redo för en dag fullproppad med värde & nya insikter.
Conversion Mastery Workshop är en riktig guldgruva för den som vill grotta ner sig i content, copy & säljpsykologi.
 
Det var MYCKET info.  Min hjärna kokade lite efteråt, men på ett bra sätt. Som tur är får man också inspelningen att lyssna på OM och OM igen.   Under workshopen fick jag bland annat gräva ännu djupare i min nisch och kände bara - AHA! men det är ju det här jag är expert på! Nu kan jag bli ännu spetsigare och skapa träffsäkert content.  

Frida är grym som coach. Inspirerande, ödmjuk, kunnig och levererar alltid mycket värde.

Hon är definitivt top notch när det kommer till copy och sälj.  Jag rekommenderar Conversion Mastery Workshop till alla kvinnliga entreprenörer som vill levla upp sin copy & sitt sälj.
En no brainer om ni frågar mig. Jag kommer att ha nytta av den här workshopen (+inspelningen) lång tid framöver."


Sofie Sköld

Brandingfotograf is & Coach @studioskold

 "Det var en riktigt produktiv och inspirerande dag!
Många tankar som poppade upp.

Det bästa var att ”tvingas” in i ett djupare tänk kring sin målgrupp och idealkund. Jag fick en  djupare förståelse om min idealkund
och nya idéer på content.  

Frida har en härlig energi och ger tydlig vägledning i stora frågor.
Jag rekommenderar verkligen CMW.

Som en rivstart för hjärnan så att du kommer igång och får ett
rätt tänk."

Datum


Datum: Nästa datum publiceras inom kort

Tid: 9.30 - 15.00
Lunch: 12.00 - 13.00  

Investering 2500:- (ex moms)  

- Allt sker digitalt via länk
- Det enda du behöver är en skärm och uppkoppling
- Begränsat antal platser


Vad ingår?

Förutom ovärderlig kunskap kring

  • Konverterande & träffsäkra copy-metoder
  • Lönsamma content-strategier
  • Brand Trust
  • En väloljad säljprocess

...så får du även tillgång till...

  • 8 st unika copy/content-mallar att luta dig mot
  • 3 st djupgående säljmallar som väcker köpbehov
  • Tillgång till inspelning
  • Inspirerande entreprenörer på samma resa som du


Emelie

Fotograf
 @saraemelie_com
saraemelie.com

 "Conversion Mastery Workshop var precis det jag behövde just nu i mitt företagande. Under dagen fick jag många insikter om vad det egentligen är jag vill säga till mina kunder och hur jag ska förmedla det.

Att både lyssna på Fridas föreläsningar och få tid att arbeta praktiskt tycker jag gör denna workshop unik.  

Frida är dessutom en grym coach, hon är tydlig, rak och ärlig. Och det märks hur mycket hon brinner för att coacha andra till succé.  

Jag kan starkt rekommendera denna workshop till andra kvinnliga företagare som också tycker att content och copy kan kännas överväldigande."